אייכלר בריאיון סוער: "אני לא ימין ולא שמאל, אני עוזר לציבור"

אסתי פלד 1 Comment on אייכלר בריאיון סוער: "אני לא ימין ולא שמאל, אני עוזר לציבור"

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה בתכנית "המירוץ לבחירות": ""אנחנו באים להילחם למען הדברים הנצרכים לנו. אין אצלנו ימין ושמאל, אנחנו לא ימניים, אנחנו הולכים עם הימין כי השמאל רודף אותנו. לא יודע מאיפה החליטו שצריך רק אדם אחד שינהיג את הימין" | צפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב הגיע ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה לתכנית המיוחדת "המירוץ לבחירות", ושוחח עם איתי גדסי ואבי רבינא על החישבות הקריטית ביותר, לנצח את המערכה הזו.

"הוכח שכל חרדי שלמד מקצוע והיה מולו מועמד חילוני או ציוני דתי, הוא לא קיבל את המשרה. וזה רק כי הוא חרדי. צריך להבין שאנחנו לא מצביעים כדי להכניס אנשים לכנסת, מצביעים כדי להרתיע את שונאינו. מי ששונא אותנו צריך לדבר אליו בתקיפות".

"אנחנו באים להילחם למען הדברים הנצרכים לנו. אין אצלנו ימין ושמאל, אנחנו לא ימניים, אנחנו הולכים עם הימין כי השמאל רודף אותנו
לא יודע מאיפה החליטו שצריך רק אדם אחד שינהיג את הימין. אני לא מחובר לאף אחד, אני יודע שאני עושה שתדלנות למען הציבור".

"אנחנו מיעוט, אנחנו לא "יושבים" עם אף אחד. אנחנו הולכים עם מי שעושה עבורנו טובות. הולכים לדאוג לגננות ולמלמדים, לא בשביל להיות חברים של אף אחד שם".

"אלה שחושבים להצביע לבן גביר, לא מבינים מספיק את ההבדל בין מזרוחניק לחרדי. מי שמצביע לו לא מבין שהוא נרדף רק כחרדי, ורק נציג חרדי יכול להרגיש את הכאב שלו".

אייכלר סיפר על המאבקים בכנסת: "אמרתי לשייגעץ הזה, (יועז הנדל) שבעולם מכשירים כל דבר וכל תועבה שהיא בגלל זכויות הפרט. איך הוא מעיז בכלל להחליט לאנשים שלא ידברו בטלפון כשר?".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    "מאיפה החליטו שיש אדם אחד…" בינתיים, כשעשו סקרים על אחוזי הצבעה לליכוד אם מישהו אחר עומד בראשו, הם לא התקרבו לנתניהו, מה לעשות? ואני לא חושבת שהוא הגואל. ממש לא. יש לי ביקורת גם אבל גם הערכה. אנחנו רוצים שתגיע הגאולה ולא ממשלה חדשה אבל השאלה של מר איכלר, "מאיפה החליטו"? אלו שמצביעים לו -מצביעים לו כי הוא הוכיח נסיון בסיעתא דשמיא, מה לא ברור? כנראה קיבל כשרונות מהבורא. ת צ י ע מ י ש ה ו אחר לראשות הממשלה ונראה כמה מנדטים יקבל….